W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Centralna Komisja Egzaminacyjna

 

ul. Józefa Lewartowskiego 6
00-190 Warszawa

 

tel.: (+48) 22 536 65 00
fax: (+48) 22 536 65 04

 

email: sekretariat@cke.gov.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej CKE na ePUAP: /CKE/SkrytkaESP
Adres skrzynki e-doręczeń CKE: AE:PL-71478-64091-UAIDF-19

Oświadczenie o dostępności cyfrowej

 

NIP: 527-22-16-679
REGON: 014925224

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na przygotowanie studium wykonalności oraz przewidywanych skutków technologicznych i kosztów wdrożenia ‎systemu oceniania prac egzaminacyjnych z wykorzystaniem technologii informatycznej (e-oceniania)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Centralna Komisja Egzaminacyjna
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 133 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 € na przygotowanie studium wykonalności oraz przewidywanych skutków technologicznych i kosztów wdrożenia systemu oceniania prac egzaminacyjnych z wykorzystaniem technologii informatycznej (e-oceniania)

Załącznik nr 1 do SIWZ  - WZÓR FORMULARZA OFERTY/FORMULARZA CENOWEGO

Załącznik nr 2 do SIWZ - SPECYFIKACJA STUDIUM WYKONALNOŚCI WDROŻENIA OCENIANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ W POLSKIM SYSTEMIE EGZAMINÓW ZEWNĘTRZNYCH

- DOKUMENT A
- DOKUMENT B
- DOKUMENT C

Załącznik nr 3 do SIWZ  - WYKAZ USŁUG ZREALIZOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


Załącznik nr 4 do SIWZ  - WYKAZ OSÓB, KTÓRE ZOSTANĄ ODDELEGOWANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA 

Załącznik nr 5 do SIWZ  - WZÓR UMOWY

Załącznik nr 6 do SIWZ - ZAKRES PRAC POWIERZONYCH PODWYKONAWCY


Odpowiedzi na pytania wykonawców

Odpowiedzi na pytania wykonawców II - 29.07.2009 r.

Modyfikacja ogłoszenia

Wyjaśnienie - zmiana terminu skladania ofert na 31.07.2009 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Szanowni Państwo,
z uwagi na zmianę siedziby biura EFS Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, uprzejmie prosimy o przesyłanie korespondencji dotyczącej postępowań przetargowych na adres: ul. Łucka 11, 00-842 ‎Warszawa – Sekretariat Główny oraz na nr faks: 22 656 37 57 z dopiskiem: PRZETARG (EFS).

Adresy e-mail widniejące w SIWZ pozostają bez zmian.




Załączniki

Powiadom znajomego