prztetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Utrzymywanie w ruchu w trybie produkcyjnym systemów informatycznych SIOBZ, SIOEPKZ |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | CKE/5/2017 |
Zamawiający | Centralna Komisja Egzaminacyjna |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 135 000 euro |
Termin składania ofert |
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w DUUE
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia zwana dalej "siwz"
Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej "opz"
Załącznik nr 1a do opz Procedura zmian- zamówienie podstawowe
Załącznik nr 1b do opz Procedura zmian - opcja
Załącznik nr 2 do opz tabelaryczny spis sprzęty, infrastruktury SIOBZ, SIOEPKZ, lokalizacja
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.1
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.2
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.3
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.4
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.5
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.6
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.7
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.8
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.9
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.10
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.11
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.12
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.13
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.14
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.15
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.16
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.1
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.2
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.3
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.4
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.5
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.6
załącznik nr 5 do opz Słownik
Załącznik nr 6 do opz Oświadczenie o poufności dla osób uczestniczących w wizji lokalnej
Załącznik nr 7 do opz Polisa ubezpieczeniowa - aktualna
Załącznik nr 8 do opz Wykaz zmian w systemach spowodowanych zmianą przepisów prawa w latach 2014-2017
Załącznik nr 9 do opz Aktualne wyniki testu wydajnościowo-pojemnościowe i logowań SIOEPKZ
Załącznik nr 10 do opz Wytyczne i aktualne wyniki testu wydajnościowo-pojemnościowego i logowań SIOBZ
Załącznik nr 2 do siwz Wzór JEDZ
Załącznik nr 2a do siwz Instrukcja wypełniania JEDZ – pomocniczo do wypełnienia JEDZ
Załącznik nr 3 do siwz Wzór wykazu dostaw/usług
Załącznik nr 4 do siwz Wykaz osób
Załącznik nr 5 do siwz Oświadczenia
Załącznik nr 6 do siwz Formularz oferty
Załącznik nr 7 do siwz Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 8 do siwz Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 9 do siwz wzór umowy
Załącznik nr 6 do wzoru umowy wzór protokołu odbioru
Załącznik nr 7 do wzoru umowy wzór umowy powierzenia
W odpowiedzi na wniosek Wykonawcy dotyczący umieszczenia na stronie internetowej siwz, opz, procedur i wzoru umowy w formie plików pdf umożliwiających kopiowanie tekstu, Zamawiający w celu ułatwienia wykonawcom uczestnictwa w postępowaniu umieszcza poniżej te same pliki umożliwiające wyszukiwanie i kopiowanie tekstów.
Wiążące dla Wykonawców są pliki umieszczone pierwotnie z ogłoszeniem.
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia zwana dalej "siwz" - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ opz - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 1a do opz procedura zmian - zamówienie podstawowe - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 1b do opz procedura zmian - opcja - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 9 do siwz wzór umowy - plik umożliwiający kopiowanie
Zawiadomienie o planowanym terminie wizji lokalnej
------------------------------------------------------------------
Wyjaśnienia treści siwz wraz z modyfikacją siwz z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ opz - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 3 do siwz wykaz usług - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 4 do siwz wykaz osób - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 9 do siwz wzór umowy - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 5 do umowy lista osób wchodzących w skład zespołu - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Pismo Wyjaśnienia i modyfikacja treści siwz 10.08.2017
Załącznik nr 1a do opz procedura - zamówienie podstawowe - zał 1 do pisma - zmodyfikowany
Załącznik nr 1b do opz procedura - opcja - zał 2 do pisma - zmodyfikowany
Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie ogłoszenia opublikowane w DUUE
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia zwana dalej "siwz"
Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej "opz"
Załącznik nr 1a do opz Procedura zmian- zamówienie podstawowe
Załącznik nr 1b do opz Procedura zmian - opcja
Załącznik nr 2 do opz tabelaryczny spis sprzęty, infrastruktury SIOBZ, SIOEPKZ, lokalizacja
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.1
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.2
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.3
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.4
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.5
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.6
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.7
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.8
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.9
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.10
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.11
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.12
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.13
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.14
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.15
Załącznik nr 3 do opz Instrukcje użytkowników systemu SIOEPKZ cz.16
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.1
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.2
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.3
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.4
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.5
Załącznik nr 4 do opzInstrukcje użytkowników systemu SIOBZ cz.6
załącznik nr 5 do opz Słownik
Załącznik nr 6 do opz Oświadczenie o poufności dla osób uczestniczących w wizji lokalnej
Załącznik nr 7 do opz Polisa ubezpieczeniowa - aktualna
Załącznik nr 8 do opz Wykaz zmian w systemach spowodowanych zmianą przepisów prawa w latach 2014-2017
Załącznik nr 9 do opz Aktualne wyniki testu wydajnościowo-pojemnościowe i logowań SIOEPKZ
Załącznik nr 10 do opz Wytyczne i aktualne wyniki testu wydajnościowo-pojemnościowego i logowań SIOBZ
Załącznik nr 2 do siwz Wzór JEDZ
Załącznik nr 2a do siwz Instrukcja wypełniania JEDZ – pomocniczo do wypełnienia JEDZ
Załącznik nr 3 do siwz Wzór wykazu dostaw/usług
Załącznik nr 4 do siwz Wykaz osób
Załącznik nr 5 do siwz Oświadczenia
Załącznik nr 6 do siwz Formularz oferty
Załącznik nr 7 do siwz Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 8 do siwz Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 9 do siwz wzór umowy
Załącznik nr 6 do wzoru umowy wzór protokołu odbioru
Załącznik nr 7 do wzoru umowy wzór umowy powierzenia
W odpowiedzi na wniosek Wykonawcy dotyczący umieszczenia na stronie internetowej siwz, opz, procedur i wzoru umowy w formie plików pdf umożliwiających kopiowanie tekstu, Zamawiający w celu ułatwienia wykonawcom uczestnictwa w postępowaniu umieszcza poniżej te same pliki umożliwiające wyszukiwanie i kopiowanie tekstów.
Wiążące dla Wykonawców są pliki umieszczone pierwotnie z ogłoszeniem.
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia zwana dalej "siwz" - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ opz - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 1a do opz procedura zmian - zamówienie podstawowe - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 1b do opz procedura zmian - opcja - plik umożliwiający kopiowanie
Załącznik nr 9 do siwz wzór umowy - plik umożliwiający kopiowanie
Zawiadomienie o planowanym terminie wizji lokalnej
------------------------------------------------------------------
Wyjaśnienia treści siwz wraz z modyfikacją siwz z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 1 do SIWZ opz - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 3 do siwz wykaz usług - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 4 do siwz wykaz osób - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 9 do siwz wzór umowy - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
Załącznik nr 5 do umowy lista osób wchodzących w skład zespołu - modyfikacja z dnia 25.07.2017 r.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Pismo Wyjaśnienia i modyfikacja treści siwz 10.08.2017
Załącznik nr 1a do opz procedura - zamówienie podstawowe - zał 1 do pisma - zmodyfikowany
Załącznik nr 1b do opz procedura - opcja - zał 2 do pisma - zmodyfikowany
Sprostowanie ogłoszenia
Sprostowanie ogłoszenia opublikowane w DUUE
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Załączniki
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 243 |
Opublikował w BIP: | Elżbieta Zasadzińska |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 216 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 233 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 188 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 190 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 167 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 251 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 184 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 233 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 170 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 187 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 246 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 217 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 209 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 226 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 180 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 187 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 239 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 224 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 195 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 203 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 243 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 208 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 259 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 172 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 197 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 188 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 183 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 190 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 179 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 181 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 194 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 185 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 168 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 221 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 414 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 188 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 372 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 255 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 327 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 263 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 287 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 241 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 211 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 4182 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 6601 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 399 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 12978 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 352 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 13051 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 5453 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 15450 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 560 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 1000 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 12745 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 326 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 361 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 1244 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 253 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 1261 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 245 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 228 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 259 |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
---|---|
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 218 |
Metryczka
Wytworzył: | Centralna Komisja Egzaminacyjna |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Aleksandra Łabuś |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Łabuś |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 670 |
Powiadom znajomego
ajax-response