W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Centralna Komisja Egzaminacyjna


ul. Józefa Lewartowskiego 6
00-190 Warszawa


tel.: (+48) 22 536 65 00
fax: (+48) 22 536 65 04


email: sekretariat@cke.gov.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej CKE na ePUAP: /cke/skrytka

Oświadczenie o dostępności cyfrowej


NIP: 527-22-16-679
REGON: 014925224

samodzielny referent/specjalista w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko samodzielny referent/specjalista w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce pracy Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa (dogodna lokalizacja w centrum Warszawy)
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa
Status w trakcie rozstrzygania

Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko: samodzielny referent/specjalista w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę.
Miejsce wykonywania pracy: Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa.
 
Główne zadania:

  1. prowadzenie nadzoru nad procesem archiwizacji spraw w CKE
  2. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CKE w zakresie archiwizacji dokumentów
  3. szkolenie osób wskazanych w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowywania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
  4. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody archiwum państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę
  5. współpraca z Archiwum Akt Nowych w zakresie opracowywania, wdrażania i stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
  6. przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie poprawnie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych
  7. wykonywanie obowiązków koordynatora czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  8. udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego
  9. sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum
  10. udostępnianie akt i innej dokumentacji przechowywanej w archiwum do celów służbowych i naukowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  11. porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych
  12. przeprowadzanie skontrum dokumentacji w oparciu o istniejący inwentarz, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli zbiorów archiwalnych
  13. dbanie o ład, porządek oraz estetyczny wygląd archiwum zakładowego; monitorowanie temperatury i wilgotności w pomieszczeniach archiwum.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie (w przypadku ubiegania się o stanowisko specjalisty wyższe)
  2. znajomość i umiejętność stosowania przepisów: o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej
  3. bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, łatwość komunikacji
  4. umiejętność analitycznego myślenia.

Wymagania dodatkowe:

  1. ukończony kurs kancelaryjno–archiwalny I stopnia 
  2. doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze zarządzania dokumentacją archiwalną.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. CV, tj. dokument zawierający informacje, o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465)
  2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV oraz innych załączonych dokumentach złożonych do celów rekrutacji – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Termin składania dokumentów: 10 listopada 2023 r.

Składanie dokumentów:

w formie papierowej:

  • pocztą na adres: Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa (z dopiskiem: „Oferta pracy – archiwista”)
  • osobiście w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, Pokój 405, IV piętro w godzinach 9.00–16.00 (z dopiskiem: „Oferta pracy - archiwista”);

w formie elektronicznej:
skany dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@cke.gov.pl (z dopiskiem: „Oferta pracy - archiwista”).

Inne informacje:

  1. Wymagane dokumenty należy opatrzyć podpisem.
  2. Planowana data zatrudnienia: styczeń 2024 r.
  3. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Okres pracy zawodowej wymagany na stanowisku samodzielnego referenta/specjalisty określa Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników niebędących nauczycielami, zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez organy administracji rządowej oraz w niektórych innych jednostkach organizacyjnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1505) z zastrzeżeniem art. 16 ww. rozporządzenia.
  5. Centralna Komisja Egzaminacyjna oferuje pracownikom następujące benefity:
    stabilny system wynagrodzeń
    współfinansowanie Pracowniczych Planów Kapitałowych
    dofinansowanie zajęć sportowych
    dofinansowanie biletów do kina
    dofinansowanie wypoczynku
    dofinansowanie wakacji dzieci
    dofinansowanie szkoleń i kursów
    dofinansowanie dojazdów do pracy
    możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do ubezpieczenia grupowego na życie oraz prywatnej opieki medycznej.
  6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, ze zm.) (dalej: RODO), Centralna Komisja Egzaminacyjna niniejszym informuje, że:
  • Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centralna Komisja Egzaminacyjna z siedzibą przy ul. Lewartowskiego 6, w Warszawie, 00-190 Warszawa.
  • Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@cke.gov.pl.
  • Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2023 poz. 1510, z późn. zm.)) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  • Jeśli w zakresie przesłanych danych osobowych zawarte będą szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą przetwarzania będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (Art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
  • Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi CKE zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  • Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od daty zakończenia naboru, termin ten może zostać wydłużony do 12 miesięcy, o ile kandydat zarekomendowany jako drugi w kolejności do zatrudnienia wyrazi na to zgodę.
  • Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania (poprawiania) lub usunięcia. Ponadto przysługuje Państwu prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
  • Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie Państwa danych osobowych, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  • Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.

Powiadom znajomego