Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Do zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności:
- zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Komisji;
- przygotowywanie i aktualizowanie projektów regulaminów: organizacyjnego, pracy, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz instrukcji kancelaryjnej, instrukcji zamówień publicznych;
- prowadzenie wykazu akt – archiwum;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych zgodnie z odrębnymi przepisami;
- szkolenia pracowników w zakresie BHP wymagane przepisami kodeksu Pracy;
- organizowanie i przeprowadzanie przetargów, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i nadzorowanie przebiegu postępowań oraz prowadzenie właściwie dokumentacji;
- współpraca z Główną Księgową w zakresie obsługi finansowej Komisji
- analiza potrzeb związanych z funkcjonowaniem Komisji oraz zgłaszanie propozycji racjonalizacji wydatków i wykorzystania sprzętu;
- współpraca z Wydziałami w zakresie przygotowania projektu budżetu na dany rok;
- nadzór i administrowanie siecią komputerową Komisji;
- obsługa administracyjno-techniczna Komisji;
- obsługa cyfrowej linii broszurującej – druk arkuszy egzaminacyjnych oraz innych materiałów;
- techniczna obsługa konferencji, spotkań i zebrań stosownie do zgłoszeń Wydziałów;
- prowadzenie prac sprawozdawczych na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu i innych instytucji;
- sporządzanie do 30 listopada każdego roku rocznego planu pracy Komisji na rok następny na podstawie planów pracy Wydziałów;
- obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
- współpraca z instytucjami kontrolnymi w zakresie objętym kontrolą;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Komisji.
W Wydziale pracują:
Antoni Posłajko |
kierownik tel. 022 656 38 38, fax. 022 656 37 57 email ckewea@cke.edu.pl |
Małgorzata Kulczycka |
SEKRETARIAT GŁÓWNY |
Marzenna Trusz |
SEKRETARIAT GŁÓWNY |
Krystyna Chomicka |
KADRY |
Andrzej Maron |
ADMINISTRACJA |
Joanna Mikuła |
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |